Szanowni Państwo!

     Na stronach zatytułowanych dla nauczycieli będą zamieszczane krótki artykuły z zakresu dydaktyki chemii. Celem tych artykułów jest zwrócenie uwagi na te problemy, których konsekwencją są trudności w nabywaniu umiejętności i wiadomości z zakresu chemii. Pragniemy aby nasze strony w pełni trafiły do Państwa. W tym celu prosimy o zadawanie pytań dotyczących problemów z zakresu dydaktyki chemii. Odpowiedzi będziemy udzielali na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail) lub w postaci artykułu na naszych stronach. Możecie Państwo nadsyłać również nadsyłać propozycje artykułów. Po naszej recenzji będą one zamieszczane na naszych stronach. (Ponieważ całe przedsięwzięcie nie jest finansowane, dlatego też za nadesłane i zamieszczone Państwa materiały nie będą wypłacane honoraria). Pragniemy zaznaczyć, że nasze strony nie są konkurencyjne dla żadnego doradztwa metodycznego. Naszym celem jest przekazanie Państwu informacji z zakresu dydaktyki chemii. Chcemy przedstawić w miarę nowoczesne poglądy z zakresu dydaktyki chemii w oparciu o panujące aktualnie poglądy w pedagogice, psychologii oraz o wyniki naszych badań w tym zakresie.

 

Zapraszam do zaznajomienia się z artykułem:

 

CZĄSTECZKI CZY JONY - CZYLI JAK NAUCZAĆ O STRUKTURZE MIKROŚWIATA

Więcej artykułów o tematyce związanej z dydaktyką chemii i nauczeniem chemii

 

 Zapytania oraz korespondencję proszę przekazać na adres:

   

Powrót do strony głównej